به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین در آغاز جلسه فریدون سیاوشی مسئول کتابخانه عمومی حضرت مهدی عج اله بخش کوهمره نودان هفته ی کتابخوانی را به حضار تبریک عرض نمودند و شعار هفته‌ کتابخوانی را که به تمامی مراکز کتاب خوانی و فرهنگی سراسر کشور ابلاغ شده را شعار دانایی و مانایی اعلام کردند. سیاوشی […]

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین در آغاز جلسه فریدون سیاوشی مسئول کتابخانه عمومی حضرت مهدی عج اله بخش کوهمره نودان هفته ی کتابخوانی را به حضار تبریک عرض نمودند و شعار هفته‌ کتابخوانی را که به تمامی مراکز کتاب خوانی و فرهنگی سراسر کشور ابلاغ شده را شعار دانایی و مانایی اعلام کردند.

سیاوشی از اقدامات‌ و عملکرد این مرکز در شش ماهه امسال مطالبی را ارائه کردند.

محمدی بخشدار کوهمره نودان گفت : دهیاریها بودجه فرهنگی لازم را دارند و می توانند در زمینه کتابخوانی استفاده نمایند وی بستر فضای مجازی را بهترین راه حل در عرصه فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانستند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام رییسی ضمن اهمیت کتاب خوانی و فرهنگ کتاب خوانی از دیدگاه قرآن ، اسلام و اهل بیت و همه اهالی اهل علم تاکید کردند که این مهم و قابل توجه میباشد.

دیگر اعضا حاضر در جلسه در خصوص فرهنگ کتابخوانی و تاثیر گذاری آن مطالبی را ارائه و پیشنهادات خود را در این خصوص مطرح کردند.