بیمارستان قائمیه جهت جانمایی زمین برای پد فرود بالگرد مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمارستان قائمیه به نقل از “صادق ساسانی پور” : “دکتر فریدون عباسی” نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های کازرون و کوه چنار مجوز یک عدد بالگرد هوایی از اورژانس کشور را برای این […]

بیمارستان قائمیه جهت جانمایی زمین برای پد فرود بالگرد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمارستان قائمیه به نقل از “صادق ساسانی پور” : “دکتر فریدون عباسی” نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های کازرون و کوه چنار مجوز یک عدد بالگرد هوایی از اورژانس کشور را برای این دو شهرستان گرفته است.

که در این راستا بیمارستان قائمیه را جهت جانمایی زمین برای پد فرود بالگرد در شهرستان کوه چنار مورد بررسی قرار گرفت.

“صادق ساسانی پور” ضمن تشکر از این اقدام بزرگ “دکتر فریدون عباسی” گفت : با فراهم آوردن این امکان پیشرفته ، شاهد کاهش زمان انتقال مصدومان به مراکز درمانی و در نتیجه کاهش تعداد مرگ و میر بیماران در شهرستان می باشیم. که در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این پد فرود می باشیم.

“علی علیزاده” فرماندار شهرستان کوه چنار ، “حاج آقا موسی آزاده” رئیس دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های کازرون و کوه چنار ، “بهمن جمشیدی” رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان های کازرون و کوه چنار در این آیین حضور داشتند.