فرماندار کوه‌چنار با اظهار نگرانی از افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان با بیان اینکه باید نگران پاییز و زمستان کرونایی باشیم، اظهارداشت: با توجه به آغاز فصل پاییز و شیوع بیماری های فصلی باید جدی تر از گذشته خود مراقبتی داشت، لذا فاصله گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی را […]

فرماندار کوه‌چنار با اظهار نگرانی از افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان با بیان اینکه باید نگران پاییز و زمستان کرونایی باشیم، اظهارداشت: با توجه به آغاز فصل پاییز و شیوع بیماری های فصلی باید جدی تر از گذشته خود مراقبتی داشت، لذا فاصله گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی را به عنوان یک اصل اساسی در شکست زنجیره کرونا باید مورد توجه قرار داد و از شهروندان نیز میخواهیم که جدی تر از گذشته به توصیه های بهداشتی توجه کنند.

علی علیزاده باتشکر از دستگاههای موثر که در طول ماههای گذشته همراه و همگام با ستاد کرونا بودند از مردم کوه‌چنار بابت رعایت پروتکل های بهداشتی قدردانی کرد و گفت:در کنار شهروندان شریف کوه‌چنار از زحمات دیگر دستگاهها وارگان ها بویژه کادر درمانی که در کنار ما بودند قدردانی می کنم.

وی عادی شدن بیماری کرونا و بازگشت سبک زندگی مردم به حالت عادی را زنگ خطری جدی عنوان کرد و در این راستا تغییر سبک زندگی مردم متناسب با شرایط موجود و بر اساس رعایت کامل پروتکلها را در شرایط فعلی و شروع فصل سرما و بروز سایر بیماریهای آنفولانزا و … را امری لازم و ضروری دانست.

نماینده عالی دولت در کوه‌چنار با تاکید بر اهمیت پیشگیری از ویروس کرونا، گفت: توجه نکردن به تبعات ناشی از تجمع افراد، مشکل را دو چندان می‌کند، لذا از مردم درخواست داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کادر درمانی کمک کنند و ضمن استفاده از ماسک در مراکز عمومی کمتر حضور پیدا کنند.
علیزاده با تاکید بر رعایت مصوبات ستاداستانی وشهرستانی ادامه داد: ضرورت واهمیت اعمال محدودیتها در این شرایط سخت یکی ازمهمترین راههای کنترل بیماری و تضمین سلامت مردم است که همکاری وهمراهی همه جانبه مردم را می طلبد.

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان کوه‌چنار اضافه کرد: روند رو به رشد شیوع کرونا هر روز ادامه دارد و بدون همراهی و رعایت مردم این فرایند قابل کنترل نیست.
علیزاده گفت: راه بازگشت به وضعیت سفید در شهرستان کوه‌چنار منوط به اهتمام جدی و آگاهانه آحاد مردم و دستگاها در رعایت پروتکل های ستاد ملی کرونا است و باید بپذیریم که تنها راه قطع زنجیره انتقال کرونا و مهار این بیماری ویروسی، جدی گرفتن پروتکل‌های بهداشتی است.

فرماندار کوه‌چنار با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نوعی رعایت حقوق اجتماعی سایر افراد جامعه است گفت: ستاد شهرستانی ضمن نهایت احترام به شهروندان بنا به ضرورت با خاطیان بهداشت مردم که حقوق سایر افراد جامعه را زیر پا می‌گذارند برخورد سخت و جدی شود.