فرمانده انتظامی کوه چنار گفت: با تلاش های شبانه روزی مأموران انتظامی، ۱۲۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک طی ۳ ماهه اخیر در این شهرستان کشف شد. سرهنگ ” لطف الله محمدی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت : ماموران انتظامی این شهرستان با تلاش شبانه روزی و اشرافیت […]

فرمانده انتظامی کوه چنار گفت: با تلاش های شبانه روزی مأموران انتظامی، ۱۲۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک طی ۳ ماهه اخیر در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ ” لطف الله محمدی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت : ماموران انتظامی این شهرستان با تلاش شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی در ۳ ماهه اخیر سال جاری، موفق به کشف ۱۲۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک، ۳۰ گرم هروئین، ۹۵ گرم حشیش، ۱۲ گرم شیشه و ۵۶۱ گرم سوخته تریاک شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۳۸ متهم در این مدت، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی از جمله طرح پاکسازی در محلات به ویژه نقاط آلوده و جرم خیز با هدفمند کردن واحدهای گشت و مشارکت مردم با پلیس از جمله مولفه هایی است که در افزایش کشفیات مواد مخدر نقش بسزایی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: برخورد پلیس با سوداگران مرگ، جدی و توأم با اقتدار است و مأموران انتظامی این شهرستان با همراهی و مشارکت مردم اجازه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد.

سرهنگ محمدی افزود : مصرف موادمخدر یک معضل اجتماعی و خطری است بالقوه که همه خانواده ها را تهدید می کند، پس بایستی خانواده ها با افزایش دانش و مهارت خود از بروز این پدیده خانمانسوز پیشگیری نمایند.