در دومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی که به همت سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات برگزار شد، نشان مدیر تراز انقلاب اسلامی به دکتر محسن تندر فرمانده بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان اهداء گردید. به گزارش نودان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و […]

در دومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی که به همت سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات برگزار شد، نشان مدیر تراز انقلاب اسلامی به دکتر محسن تندر فرمانده بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان اهداء گردید.

به گزارش نودان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما به همت سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات با هدف تقدیر از مدیران و کارمندان تراز انقلاب اسلامی برای تحقق دولت اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری، با حضور نوبخت؛ معاون رئیس جمهور، سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و تعدادی از مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشگری برگزار شد.

در این مراسم که به صورت مجازی صورت پذیرفت؛ دکتر محسن تندر، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و فرمانده بسیج این مرکز، به عنوان مدیر تراز انقلاب اسلامی لوح تقدیر دریافت نمود.

شایان ذکر است دکتر محسن تندر فرزند برومند شهید حاج علیمراد تندر از شهدای گرانقدر نودان می باشد.