خیاط شهردار نودان در مصاحبه با پایگاه خبری نودان آنلاین خبر داد: تجهیزات افزایش دکل مخابراتی خریداری شده و تا چند روز آینده نصب خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ شهردار نودان اظهار داشت: با پیگیری مسئولین شهر نودان و مهندس رسته رئیس اداره مخابرات شهرستان ڪازرون و ڪوه چنار و مسئول دفتر […]

خیاط شهردار نودان در مصاحبه با پایگاه خبری نودان آنلاین خبر داد: تجهیزات افزایش دکل مخابراتی خریداری شده و تا چند روز آینده نصب خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ شهردار نودان اظهار داشت: با پیگیری مسئولین شهر نودان و مهندس رسته رئیس اداره مخابرات شهرستان ڪازرون و ڪوه چنار و مسئول دفتر مخابراتی نودان حمید رضا افراسیابی و مهدی زمانی و به خصوص مسئول دفتر نماینده محترم، حجت الاسلام شیخ موسی آزاده و به صورت ویژه نماینده محترم مردم شهرستانهای ڪازرون و ڪوهچنار در مجلس شورای اسلامی دڪتر فریدون عباسی، تجهیزات افزایش دڪل مخابراتی شهر نودان خریداری و به نودان ارسال گردید و تا چند روز آینده نصب خواهد شد. با این اقدام نقاط ڪور آنتن دهی تلفن همراه نودان و حومه رفع خواهد شد.

خیاط شهردار نودان در انتها افزود: شهرداری و شورای اسلامی و مردم ولایتمدار شهر نودان از برادر حجت الاسلام آزاده و دڪتر فریدون عباسی نهایت تقدیر و تشڪر خود را به عمل می آورد.