به گزارش نودان آنلا روابط عمومی فرمانداری کوه‌چنار، علی علیزاده با صدور پیامی فرارسیدن ۲۶ مهرماه و آغاز هفته تربیت بدنی را تبریک گفت.در این پیام آمده است؛ فَبادِروُا بِصِحَّه الاَجسام فی مُدَّه الأَعمار« در تمامی عمر برای سلامتی وحفظ تندرستی بدن های خود مبادرت نمائید»حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ورزش یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های ایجاد شور […]

به گزارش نودان آنلا روابط عمومی فرمانداری کوه‌چنار، علی علیزاده با صدور پیامی فرارسیدن ۲۶ مهرماه و آغاز هفته تربیت بدنی را تبریک گفت.
در این پیام آمده است؛

فَبادِروُا بِصِحَّه الاَجسام فی مُدَّه الأَعمار
« در تمامی عمر برای سلامتی وحفظ تندرستی بدن های خود مبادرت نمائید»حضرت اباعبدالله الحسین(ع)

ورزش یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه است که با نهادینه کردن آن در بین عموم مردم، می‌توان به سمت قله‌های موفقیت در تمام زمینه‌ها پیش رفت.

به وسیله ورزش و با نهادینه کردن آن در خانواده ها می توان سلامت افراد و کلیت یک جامعه را تضمین کرد و با ایجاد همدلی و همبستگی آنها را به سوی اهداف متعالی تر که همان پیشرفت است، سوق داد.

ورزش عرصه توقف ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد و باید دوچندان بکوشیم تا از قافله رشد عقب نمانیم.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه ورزش و جوانان شهرستان، هفته تربیت بدنی را به تمامی پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران و مسوولان تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی جامعه ورزش کوه‌چنار را از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

علی علیزاده
فرماندار کوه‌چنار