به گزارش روابط عمومی فرمانداری کوه‌چنار، علی علیزاده در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا که با حضور اعضا در فرمانداری برگزار شد با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان اظهارداشت: شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری از ترددهای غیر ضروری به کنترل بیماری کرونا کمک کنند. فرماندار ڪوه‌چنار گفت: همشهریان مقیم در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کوه‌چنار، علی علیزاده در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا که با حضور اعضا در فرمانداری برگزار شد با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان اظهارداشت: شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری از ترددهای غیر ضروری به کنترل بیماری کرونا کمک کنند.

فرماندار ڪوه‌چنار گفت: همشهریان مقیم در شهرهای دیگر در تعطیلات پایان ماه صفر به ڪوه‌چنار سفر نڪنند و در خانه بمانند تا بتوانیم بیماری ڪرونا را بهتر از گذشته شڪست دهیم.

وی با بیان اینڪه در فصل پاییز با شیوع بیماری آنفولانزا تشخیص بیماری ڪرونا مشڪل‌تر و در نتیجه شرایط بدتری خواهیم داشت گفت: به ڪمڪ تمام شهروندان با رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی و فاصله‌گذاری نیاز داریم تا فصل پاییز و زمستان بدون دغدغه و با سلامت ڪامل سپری شود.

نماینده عالی دولت در ڪوه‌چنار با اشاره به مصوبه جلسه ستاد ڪشوری، استانی و شهرستانی مدیریت ڪرونا گفت: محدودیت‌ها از پنج‌شنبه ۲۴ مهرماه در شهرستان ڪوه‌چنار آغاز خواهد شد و تا پایان هفته آینده ۲ آبان ادامه دارد، بنابراین بازرسی و نظارت بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی واحد‌های صنفی، تولیدی، صنعتی، خدماتی، ڪارگاه‌های ساختمانی، طرح‌های عمرانی و ادارات تشدید می‌شود.

بر این اساس مقرر شد:
۱-دانشگاه‌ها، مدارس، استخرهای سرپوشیده، سالن‌های سینماها و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و باشگاه‌های بدنسازی و برخی رشته‌های ورزشی مانند ڪشتی و ڪاراته و جودو و بازی‌های پربرخورد تعطیل هستند.
۲- برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، همایش، ختم، برنامه اجتماعی و فرهنگی نیز ممنوع است.
۳- تالارهای پذیرایی، ڪافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها از چهارشنبه به مدت ۱۰ روز تعطیل شوند و رستوران‌ها و فست فودها و آب میوه و بستنی فروشی‌هه و اغذیه فروشی‌ها فقط به شڪل بیرون بر خدمات ارائه دهند.
۴-استفاده از ماسڪ در ادارات برای ڪارڪنان و مراجعان الزامی است.
۵-اڪیپ‌های ویژه نظارت نیز ڪه از قبل راه‌اندازی شده بر وضعیت حمل و نقل عمومی، پایانه‌های مسافربری، بخش‌های اداری و غیراداری دستگاه‌های اجرایی به شدت نظارت خواهند داشت و با افراد و مدیران درهر پست و منصب ڪه مصوبات ستاد شهرستانی را رعایت نڪنند برخورد قانونی می‌شود.