پیرو هماهنگی شورای اسلامی شهر نودان روز شنبه مورخه ۱۲ مهرماه جلسه ای با حضور خیاط شهردار و فریدون سیاوشی رییس شورای اسلامی شهر نودان و حجت الاسلام موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در دفتر مدیر کل پیرامون مسجد بین راهی نودان در مجاورت جاده اصلی محور شیراز و استان های […]

پیرو هماهنگی شورای اسلامی شهر نودان روز شنبه مورخه ۱۲ مهرماه جلسه ای با حضور خیاط شهردار و فریدون سیاوشی رییس شورای اسلامی شهر نودان و حجت الاسلام موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در دفتر مدیر کل پیرامون مسجد بین راهی نودان در مجاورت جاده اصلی محور شیراز و استان های بوشهر ، خوزستان ، کهگیلویه و بویر احمد و همچنین دیگر مساجد و امام زاده زید شهر نودان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ خیاط شهردار نودان از پیگیریها و اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس و اداره اوقاف شهرستانهای کازرون و کوه چنار تقدیر نمودند.

وی در خصوص مسجد بین راهی ابراهیم انصاری شهر نودان و واقع شدن این مسجد در مسیر و محور مواصلاتی چند استان و حضور کاروان راهیان نور و زائرین عتبات عالیات و مسافران جاده ای و مسافرین نوروزی ، ضرورت تعمیر ، تجهیز و احداث چشمه های سرویس بهداشتی مناسب و وضوخانه برادران و خواهران به منظور خدمات دهی به زائرین و مسافران تاکید کردند.

فریدون سیاوشی رییس شورای اسلامی شهر نودان به نیابت از شورای اسلامی ضمن تشریع وضعیت مسجد بین راهی ابراهیم انصاری نودان و مشکلات و کمبودهای آن در خصوص احداث موضوع خانه و سرویس بهداشتی مناسب این مسجد ، تجهیز وسایل سرمایشی و گرمایشی و سیستم صوتی و نصب گل دسته مسجد و … به وضعیت مساجد دیگر شهر نودان و امام زاده زید و مشکلات و کمبودهای آن پرداختند و از مدیر کل اوقاف و امور خیریه درخواست صدور دستور مساعد کردند.

حجت الاسلام موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس ضمن تقدیر از پیگیریهای شهردار و شورای اسلامی برای اماکن مذهبی برای احداث سرویس بهداشتی و وضوخانه مسجد ابراهیم انصاری شهر نودان بعنوان اولویت ، اعتباری در نظر گرفتند و قول مساعد دادند که بزودی اقدامات اولیه به منظور شروع احداث وضوخانه و سرویس بهداشتی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی اشاره کرد: با توجه به وضعیت اعتبارات در این پروژه که حدود یکصد و پنجاه میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است با همکاری اداره کل اوقاف استان و خیرین و شهرداری نودان شروع و تکمیل گردد ، اعتبار اولیه توسط اداره کل اوقاف بزودی تامین خواهد شد.

وی همچنین در خصوص مساجد شهر نودان و امام زید دستور بررسی و پیگیری دادند و از هیئت امنا مسجد بین راهی شهر نودان خواستند برای تکمیل و تجهیز این مسجد از ظرفیت خیرین نیکوکار استفاده نمایند.

سیاوشی رییس شورای اسلامی شهر نودان نیازمندیهای مساجد شهر نودان و مسجد بین راهی و امام زاده زید بصورت مکتوب تقدیم مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس کردند.