در جلسه مشترک شهردار و شورای اسلامی شهر نودان با نماینده شهرستان های کازرون و کوه چنار، مشکلات شهر نودان در حوزه های مختلف بررسی شد به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ جلسه مشترک شهردار و شورای اسلامی شهر نودان با دڪتر عباسی نماینده شهرستان های ڪازرون و ڪوه چنار، در شهرداری نودان برگزار شد. […]

در جلسه مشترک شهردار و شورای اسلامی شهر نودان با نماینده شهرستان های کازرون و کوه چنار، مشکلات شهر نودان در حوزه های مختلف بررسی شد

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ جلسه مشترک شهردار و شورای اسلامی شهر نودان با دڪتر عباسی نماینده شهرستان های ڪازرون و ڪوه چنار، در شهرداری نودان برگزار شد.

در این جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نودان با نماینده شهرستان های ڪازرون و ڪوه چنار پیرامون مشڪلات در حوزه های بهداشت و درمان، مسڪن و شهرسازی، منابع طبیعی، برق، ورزش و جوان، جهاد ڪشاورزی، راهداری و امور نقلیه، فرهنگی و دانشگاهی، بانڪ ها، شهرداری و شورای اسلامی، بحث و تبادل نظر نمودند و مشڪلات هرحوزه را جهت پیگیری و حل آنها به صورت مڪتوب به نماینده مردم هر دو شهرستان، تحویل دادند.

عباسی نماینده مردم شهرستان های ڪازرون و ڪوه چنار از پیگیری و تعامل مسئولین شهر نودان تقدیر نمودند و نسبت به پیگیری مشڪلات بیان شده در حوزه های مختلف قول مساعد دادند.