دو نفر از سوداگران مرگ به اتهام حمل ۳۴ ڪیلوگرم تریاڪ با دستور بازپرس جوان و انقلابی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کوه چنار بازداشت شدند. به گزارش نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان ڪوه چنار؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ڪوه چنار بیان داشت: در راستای مبارزه بی امان با مواد […]

دو نفر از سوداگران مرگ به اتهام حمل ۳۴ ڪیلوگرم تریاڪ با دستور بازپرس جوان و انقلابی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کوه چنار بازداشت شدند.

به گزارش نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان ڪوه چنار؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ڪوه چنار بیان داشت: در راستای مبارزه بی امان با مواد فروشان حوزه قضایی و با جواز این دادستانی اتوبوس حامل مواد مخدر ڪه از بوشهر عازم تهران بود توسط منطقه انتظامی ڪوه چنار متوقف و مورد بازرسی قرار گرفته ڪه درجریان بازرسی مقدار ۳۴ ڪیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاڪ ڪشف گردید.

در ادامه دو نفر به اتهام حمل مواد مخدر با قرار تامین متناسب توسط بازپرس محترم شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ڪوه چنار روانه زندان شده اند.

دادستان ڪوه چنار بیان داشت دستگاه قضایی لحظه ای از سوداگران مرگ غافل نبوده و برنامه جامعی برای برخورد با این پدیده شوم در حال طرح ریزی می باشد.