سرهنگ “لطف‌الله محمدی” ، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان “کوه چنار” مطلع شدند فردی به صورت غیرقانونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه می‌کند که بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی […]

سرهنگ “لطف‌الله محمدی” ، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان “کوه چنار” مطلع شدند فردی به صورت غیرقانونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه می‌کند که بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، ۱۲ دستگاه ماینر، ۱۲ دستگاه پاور و ۴ دستگاه رادیاتور به همراه پایه‌های مربوطه را کشف کردند.

سرهنگ “محمدی” با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق زیادی دارد و باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری می‌شود که پلیس در این خصوص با هماهنگی مفام فضائی، با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.