نشست صمیمی رحمان (فرزاد) ڪشتڪار به همراه پرسنل دفتر با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ڪوه چنار در دفتر خدمات الڪترونیڪی قضایی برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ مدیر دفترخدمات الڪترونیڪی قضایی شهرستان ڪوه چنار ضمن تبریڪ وخوش آمد گویی به خبرنگاران و تقدیر از تقی زاده ریاست محترم دادگستری شهرستان ڪوه چنار […]

نشست صمیمی رحمان (فرزاد) ڪشتڪار به همراه پرسنل دفتر با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ڪوه چنار در دفتر خدمات الڪترونیڪی قضایی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ مدیر دفترخدمات الڪترونیڪی قضایی شهرستان ڪوه چنار ضمن تبریڪ وخوش آمد گویی به خبرنگاران و تقدیر از تقی زاده ریاست محترم دادگستری شهرستان ڪوه چنار و حسن زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هدف از تشڪیل و تأسیس دفترخدمات الڪترونیڪی قضایی در شهرستان را خدمت به مردم بزرگوار و ولایتمدار و شهید پرور شهرستانهای ڪازرون و ڪوه چنار است تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه ڪنیم.

به طور ڪلی تسهیل و تسریع در امر رسیدگی پرونده ها و ڪاهش مراجعات مردم به دادگستری باشیم از هر شهر یا شهرستانی یا استانی باشند می توانند دادخواست ها خود را ارسال ڪنند و لزومی به رفت و امد ارباب رجوع بین شهرهای ڪشور وجود ندارد.

وی افزود:حضور خبرنگار درجلسات قبل از مسئولین و نشر خبر در اولین فرصت ستودنیست، و بر وحدت و همبستگی و اتحادجهت پیشرفت شهرستان ڪوه چنار واحد فارغ ازهرقومیتی توجه به جایگاه شهرستان درنشر مطالب و انعڪاس خبرها،پشتڪار و خلاقیت تأڪید داشتند.

مدیر دفترخدمات الڪترونیڪی قضایی شهرستان درادامه بیان داشت: با پیگیری های تقی زاده ریاست محترم دادگستری شهرستان ڪوه چنار انشالله در ماه های آینده دو مرڪز مشاوره در شهرستان با همڪاری شفیعی رئیس بهزیستی شهرستان در ماه های آینده دایرخواهد شد تا خانوادها مشاوره های لازم در امور خانواده را در همین شهرستان بررسی و لزومی جهت مشاوره افراد به شهرستان های همجوار نباشد و از مسائل و مشڪلات خانواده ها طلاق در شهرستان ڪاسته شود.

ڪشتڪار عضو شورای اسلامی شهرقائمیه در پاسخ به خبرنگاران در رابطه با خدمات وعملڪرد دفترالڪترونیڪی قضایی افزود: خدمات ذیل در این دفتر ارایه میگردد:
ثبت ثنا،درخواست مشاهده عدم سوء پیشینه، قرارداد الڪترونیڪ.وڪالت،ارائه وپیگیری دادخواست،دعاوی اعتراضی، ارائه وپیگیری شڪوایه،ارائه وپیگیری اظهار نامه، ارائه و پیگیری لایحه، ارائه ی دعاوی و پیگیری دعاوی طاری، شورای حل اختلاف، دیوان عدالت اداری، تمدید پروانه، ثبت نام حساب ڪاربری، مشاهده ودریافت ابلاغیه، ابلاغیه و دستور العمل ازجمله خدماتی است ڪه به مردم ارائه میشود.

در پایان با اهداء لوح سپاس از خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.