در جلسه مشترڪ شهردار و شورای اسلامی شهر نودان با ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های ڪازرون و ڪوه چنار و مسئول دفتر نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی مشڪلات حوزه راهداری محور شهر نودان بررسی شد. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ جلسه مشترڪ شهردار و شورای اسلامی شهر […]

در جلسه مشترڪ شهردار و شورای اسلامی شهر نودان با ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های ڪازرون و ڪوه چنار و مسئول دفتر نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی مشڪلات حوزه راهداری محور شهر نودان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ جلسه مشترڪ شهردار و شورای اسلامی شهر نودان با معینی ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ڪازرون و ڪوه چنار و حجت الاسلام آزاده مسئول دفتر نماینده شهرستان در شهرداری نودان برگزار شد.

در این جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نودان پیرامون تڪمیل رفوژ بلوار جاده اصلی، روشنایی بلوار، نصب علائم راهنمایی و هشدار دهنده و نصب چراغ چشمڪ زن و نصب چراغ سولار پلیسی ورودی شهر، حل مشڪل نیوجرسی های دوربرگردان ورودی شهر ڪه باعث مشڪلاتی در دید رانندگان شده و آسفالت محور دور برگردان و تعریض پل خروجی و جا به جایی دور برگردان خروجی شهر نودان و خط ڪشی جاده و خط ڪند رو بحث و تبادل نظر نمودند .

معینی ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از پیگیری و تعامل مسئولین شهر نودان تقدیر نمودند و نسبت به پیگیری و انجام مصوبات جلسه مشترڪ شهردار و شورای اسلامی شهر نودان قول مساعد دادند.