شهردار و شورای اسلامی شهر نودان با حضور مسئول حوزه بانک صادرات شهرستان های کازرون و کوه چنار مشکلات و مسائل مربوط به بانک صادرات نودان را بررسی کردند خیاط در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نودان آنلاین گفت : در جلسه ای که روز یک شنبه ۲ شهریور با حضور اعضای شورای اسلامی شهر […]

شهردار و شورای اسلامی شهر نودان با حضور مسئول حوزه بانک صادرات شهرستان های کازرون و کوه چنار مشکلات و مسائل مربوط به بانک صادرات نودان را بررسی کردند

خیاط در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نودان آنلاین گفت : در جلسه ای که روز یک شنبه ۲ شهریور با حضور اعضای شورای اسلامی شهر نودان ، شهردار نودان ، فیضی مسئول حوزه بانک صادرات شهرستان کازرون و کوه چنار ، ستوده مسئول بانک صادرات شعبه قائمیه در دفتر شهردار نودان پیرامون بررسی فعالیت و مشکلات بانک صادرات نودان برگزار شد.

اعضای شورای اسلامی و شهردار تاریخچه و مسائل مرتبط به فعالیت این بانک و خدمات دهی مطلوب به شهروندان و مردم بخش کوهمره نودان بیان کردند.

فیضی مسئول حوزه بانک صادرات نیز ضمن اعلام آمادگی برای ارائه خدمات بانک صادرات نودان همکاری مسئولین شهر نودان در راستای جلب حمایت مردم افزایش منابع مالی این بانک درخواست نمودند ، پس از بحث و تبادل نظر حاضرین مواردی تصویب گردید:
◻️مقرر گردید باجه بانک صادرات نودان در هفته سه روز (روزهای زوج ) شنبه – دوشنبه – چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح لغایت ۱۳ نسبت به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تکمیل و امضا پرونده های بانکی در نودان و به دلیل بعد مسافت و خطرات جاده ای مراجعین را به بانک صادرات شعبه قائمیه ارجاع ندهند.
◻️مقرر گردید مدیریت بانک صادرات طی یک برنامه ریزی منظم قبل از تعطیلات پی در پی نسبت به گذاشتن اسکناس کافی برای ایام تعطیلات به میزان تراکنش های لازم در دستگاه خود پرداز اقدام نمایند تا مردم با مشکل عدم دریافت اسکناس از دستگاه خودپرداز مواجه نشوند.
◻️مقرر گردید مدیریت بانک صادرات نسبت به ارائه پکیج های تسهیلات مناسب و مورد انتظار مردم به شورای اسلامی شهر نودان اقدام تا نسبت به اطلاع رسانی به مشتریان بانک و مردم اقدام نمایند، همچنین بانک صادرات نسبت به نصب بنر و اعلام اعطای تسهیلات در قالب پکیج های مختلف جلو بانک و تابلوهای بیلبورد شهر نصب نمایند تا تشویقی گردد برای جلب مشتریان برای افتتاح حساب ، سپرده گذاری و دریافت تسهیلات مناسب
◻️مقرر گردید هنگام اعطای تسهیلات ، بانک صادرات نسبت به بحث معدل حساب در حد امکان با در نظر گرفتن حداقل معدل (۵۰ درصد) و سابقه خوشنامی با متقاضیان تسهیلات همکاری ویژه نمایند.
◻️مقرر گردید شورای اسلامی شهر نودان با همکاری معتمدین نسبت به دعوت از سرمایه داران و متمولین نسبت به افتتاح حساب در بانک صادرات نودان و افزایش منابع این بانک همکاری لازم انجام دهند.
◻️مقرر گردید بانک صادرات نودان نسبت به پرداخت تسهیلات مناسب که موجب جلب رضایت شهروندان است اقدام نمایند ، همچنین پرداخت تسهیلات مسکن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان روی سند منازل اقدام نمایند.
◻️مقرر گردید مشتریان بانک هر مبلغی به مدت سه ماه در بانک بگذارند به میزان دو برابر تسهیلات به مشتریان با سود ۱۸ درصد اعطا نمایند.

شورای اسلامی شهر نودان از همشهریان و مردم عزیز بخش کوهمره که ساکن کوهمره هستند و یا خارج از کوهمره سکونت دارند درخواست کرد موجودی های خود را در این بانک بگذارند تا هم از خدمات و تسهیلات ویژه این بانک بهرمند گردند هم در ارتقا این بانک از باجه به شعبه یک قدم خیر بردارند.