جلسه ای به منظور هماهنگی و چگونگی برگزاری مراسم عید غدیر به میزبانی شورای هیئت های مذهبی بخش کوهمره نودان در حسینیه کوثر نودان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ فریدون سیاوشی مسئول شورای هیئت های مذهبی بخش کوهمره نودان با عرض خوش آمد گویی به حضار، […]

جلسه ای به منظور هماهنگی و چگونگی برگزاری مراسم عید غدیر به میزبانی شورای هیئت های مذهبی بخش کوهمره نودان در حسینیه کوثر نودان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ فریدون سیاوشی مسئول شورای هیئت های مذهبی بخش کوهمره نودان با عرض خوش آمد گویی به حضار، عید قربان و غدیر را تبریک گفتند و مطالبی در باب اهمیت عید غدیر بیان نمودند.‌ ایشان بیان داشتند امسال با توجه به بحث ویروس منحوس کرونا، ستاد بزرگداشت عید غدیر در کشور تصمیم گرفت برنامه جشن عید غدیر در کل کشور و همچنین در بخش کوهمره نودان به صورت کاروان خودرویی و موتوری با حمل پرچم های گرامیداشت این روز برگزار گردد، برنامه ی جشن عید غدیر در شهر نودان نیز به صورت کاروان خودرویی و موتوری از ورودی شهر تا گلزار شهدا با حمل پرچم هایی به مناسبت بزرگداشت این روز برگزار می گردد.

حجت الاسلام حسین زاده امام جماعت روستای ابوالحیات نیز در باب اهمیت غدیر فرمودند: غدیر رابطه ی بین نبوت و امامت و اکمال دین اسلام و اثبات ولایت امیرالمومنین علی (ع) است، غدیر یک مسئله ی غیر قابل انکار است.

حجت الاسلام رئیسی امام جماعت شهر نودان نیز در باب اهمیت مسئله غدیر و عید ولایت مطالبی بیان نمودند.

خیاط شهردار نودان هم با تبریک عید قربان و غدیر و وجود ویروس منحوس کرونا، کاروان خودرویی و موتوری در روز عید غدیر را بهترین راه برای حفظ سلامتی و بزرگداشت عید ولایت دانستند و سخنان مقام معظم رهبری در مورد عزاداری ماه محرم و رعایت پروتکل های بهداشتی را فصل الخطاب دانستند.

نورالدین دهداری رییس شورای اسلامی شهر نودان نیز سخنانی در بزرگداشت مقام حضرت علی (ع) و عید غدیر و ولایت بیان نمودند.

در انتهای مراسم پرچم های بزرگداشت عید غدیر از طرف ستاد بزرگداشت غدیر کشور به هیئت های مذهبی بخش کوهمره نودان اهداء گردید.

خبرنگار و عکاس : علی دهداری