به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، دکتر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان بیان کرد:با شناسایی ۳۵ نفر مبتلای جدید در ۲۴ ساعته گذشته توسط حوزه بهداشت شهرستان، تعداد بیماران کرونایی کازرون به عدد ۱۲۸۰ نفر رسیده است. وی افزود: از این تعداد ۵ نفر فوتی […]

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، دکتر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان بیان کرد:
با شناسایی ۳۵ نفر مبتلای جدید در ۲۴ ساعته گذشته توسط حوزه بهداشت شهرستان، تعداد بیماران کرونایی کازرون به عدد ۱۲۸۰ نفر رسیده است.
وی افزود: از این تعداد ۵ نفر فوتی نمودند که تعداد فوتی های شهرستان به ۲۱ نفر رسید و ۴۵ نفر نیز در بیم لارستان بستری هستند که از این تعداد ۵ نفر به دلیل وضعیت وخیم بیماری در بخش مراقبت های ویژه ICU تحت رسیدگی و درمان کادر درمانی بیمارستان هستند.
برامکی ادامه داد: عدم رعایت فاصله گذاری فیزیکی و عدم استفاده از ماسک در مراودات فردی و اجتماعی مهمترین عوامل گسترش این بیماری در چند هفته اخیر در شهرستان بوده است.
وی گفت: امروز بدترین روز برای کادر بهداشت و درمان شهرستان در ۵ ماهه‌ی اخیر بوده چرا که علیرغم تلاش‌های شبانه‌روزی آنان شاهد فوت ۵ نفر از هم شهرستانی‌های خود بودند.