فرمانده سپاه، تعدای از پاسداران، فرماندار شهرستان کوه‌چنار به همراه جمعی از مسئولان شهرهای قائمیه و نودان با حضور در دفتر فرمانده جدید سپاه شهرستان کازرون، ضمن تبریک مسئولیت جدید به وی، بر تعامل و همکاری دو جانبه تاکید کردند. ✅ شهرستان کوه‌چنار و کازرون در بسیاری از زمینه‌ها با هم مرتبط و عجین هستندفرمانده […]

فرمانده سپاه، تعدای از پاسداران، فرماندار شهرستان کوه‌چنار به همراه جمعی از مسئولان شهرهای قائمیه و نودان با حضور در دفتر فرمانده جدید سپاه شهرستان کازرون، ضمن تبریک مسئولیت جدید به وی، بر تعامل و همکاری دو جانبه تاکید کردند.

شهرستان کوه‌چنار و کازرون در بسیاری از زمینه‌ها با هم مرتبط و عجین هستند
فرمانده سپاه کوه‌چنار در این دیدار با یادآوری سابقه تاریخی، فرهنگی و انقلابی شهرستان کازرون، اظهار داشت:
کازرون از دیرباز به عنوان شهری مقاوم و غیور و آزاده در تاریخ ایران جاودان بوده است؛ شهری که نام آن در تاریخ می‌درخشد و زادگاه سلمان فارسی این صحابه بزرگ پیامبر اکرم (ص) و علما و دانشمندان بزرگ است.
سرهنگ پاسدار علی امیری با بیان اینکه کازرون در تاریخ معاصر ایران از شهرهایی بوده که عزت و آزادگی و غیرت را از خود نشان داده است؛ یادآور شد: از ایستادگی در مقابل نیروهای انگلیسی تا ایستادگی در مقابل قانون کشف حجاب رضاخانی از افتخارات کازرون است.


وی کازرون را جزو شهرهای تاثیرگذار در جریان انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: تقدیم شهدای انقلاب و اعلام حکومت نظامی در دوران ستمشاهی در این شهر، شهدای بی‌شمار دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و … حاکی از وجود روحیه انقلابی در کازرون و جایگاه والای این دیار است که در حفظ و ارتقاء این جایگاه همه به ویژه مسئولین باید تلاش کنند.


فرمانده سپاه کوه‌چنار، شهرستان تازه‌تاسیس کوه‌چنار را در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مرتبط بلکه عجین با شهرستان کازرون دانست با اشاره به تلاش دشمنان در سالهای گذشته برای برهم زدن اتحاد و تخریب چهره انقلابی دو شهرستان، تصریح کرد: هرگز نباید دشمن احساس کند که می‌تواند روزنه‌ای برای اهداف خود پیدا کند و این مگر با فضای همدلی، وحدت و تلاش جهادی مسئولین ممکن نیست.
سرهنگ امیری با بیان اینکه سپاه و بسیج بهترین نهاد وحدت آفرین هستند، گفت: سپاه و بسیج همدلی و همراهی در همه زمینه ها برای امید‌آفرینی و کمک به مسئولین در رفع مشکلات دو شهرستان را اعلام می‌دارد.
وی در پایان با تبریک مسئولیت جدید سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده جدید سپاه کازرون، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

لزوم همکاری مسئولان دو شهرستان برای حلّ مشکلات
علی علیزاده فرماندار شهرستان کوه‌چنار نیز در سخنانی با ابراز خرسندی از انتصاب سرهنگ توکل، اظهار داشت: با همکاری مسئولین هر دو شهرستان می‌توان مشکلات را حل و فصل کرد.
سایر مسئولین شهرستان کوه‌چنار نیز ضمن تبریک اعلام نمودند در همه زمینه ها در کنار سپاه به عنوان یک بسیجی آماده خدمت به مردم خواهند بود .


فرمانده جدید سپاه کازرون نیز با تشکر از حضور فرمانده سپاه و مسئولین شهرستان کوه‌‌چنار، اظهار داشت: شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار، دارای مردمی مومن، انقلابی و ولایت‌مدار هستند که اگر خداوند توفیق دهد ، به صورت جهادی و شبانه روزی، با الگوپذیری از قهرمانانی که یاران خستگی ناپذیر جبهه ها بودند و مواردی را برای ما به ودیعه گذاشته اند، از اخلاق، رفتار، مرام و فرهنگی که در وجود بسیجیان است، کار کرده و در عمل ثابت کنیم.


وی گفت: اعتقاد ما این است که سپاه و بسیج در کنار روحانیت و پشت به پشت هم در جهت دفاع از اسلام و انقلاب، در کنار عزیزان مسئول بتوانیم خدمت کنیم و کسی نتواند در بین ما رخنه ایجاد کند.

در اولین فرصت به کوه‌چنار خواهم آمد
سرهنگ توکل بیان داشت: ما یار و یاور همه مسئولین و درکنار آنها هستیم و وظیفه خود می دانیم که در جهت تامین امنیت در کنار نهادهای نظامی و انتظامی باشیم.
فرمانده جدید سپاه کازرون از فرمانده سپاه کوه‌چنار، فرماندار و مسئولین این شهرستان تشکر کرد وضمن تاکید بر اتحاد و همدلی و تلاش جهادی مسئولین برای خدمت و ناامیدی دشمنان، بیان داشت: در اولین فرصت در شهرستان کوه‌چنار حضور یافته و از نزدیک مسائل را برسی و نهایت همکاری را با سپاه ومدیران شهرستان کوه‌چنار خواهیم داشت.
وی با تقدیر و تشکر از زحمات فرمانده سابق سپاه کازرون، خاطرنشان کرد: با تدبیر و درایتی که در دو شهرستان باید داشته باشیم، امیدواریم با حفظ برادری، اتحاد و وحدت بتوانیم مسائل و مشکلات مردم را برطرف کنیم چون مردم از ما توقع دارند.