به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه‌چنار به همراه تعدادی از پاسداران به مناسبت هفته قوّه قضائیه با حضور در دادگستری کوه‌چنار، زحمات رئیس و قضات دادگستری این شهرستان را ارج نهادند. سرهنگ پاسدار علی امیری در دیدار با رئیس دادگستری کوه‌چنار اظهار داشت: یکی از اهداف ارسال پیامبران […]

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه‌چنار به همراه تعدادی از پاسداران به مناسبت هفته قوّه قضائیه با حضور در دادگستری کوه‌چنار، زحمات رئیس و قضات دادگستری این شهرستان را ارج نهادند.


سرهنگ پاسدار علی امیری در دیدار با رئیس دادگستری کوه‌چنار اظهار داشت: یکی از اهداف ارسال پیامبران الهی و مهم‌ترین مسئولیت ایشان زمینه‌سازی جهت تحقق قسط و عدالت‌خواهی توسط مردم است.


فرمانده سپاه کوه‌چنار گفت: قوّه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون‌ اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات امامین انقلاب به عنوان رکن اساسی در نظام، مسئویت خطیر حسّاس در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقّق بخشیدن به عدالت را عهده‌دار است.


وی با بیان اینکه کار و تلاش در عرصه احقاق حقّ مظلومان و و عدالت‌گستری خدمتی ارزشمند و ستوده است، ابراز داشت: ارزش این رسالت سترگ آن‌گاه که در مسیر خدایی و مطابق با احکام و نصایح دین مبین اسلام باشد، ارزشمند خواهد بود.


سرهنگ امیری با اشاره به جایگاه شهید بهشتی نزد امامین انقلاب، یادآور شد: شهید بهشتی از منظر امام خود به تنهایی یک امّت بود که مظلومانه زیست و مظلومانه به شهادت رسید و رهبر معظم انقلاب نیز ایشان را “مجموعه‏ای از خصلتهای پسندیده و نیک” توصیف نمودند.


فرمانده سپاه کوه‌چنار تصریح کرد: خون شهید بهشتی و ۷۲ تن از بهترین مردان عرصه شهادت، پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم کرد.


وی هفته قوّه قضائیه را فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش‌گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت‌گستری و پاسداشت یادوخاطره شهدای والامقام این عرصه دانست و تصریح کرد: امیدواریم مجموعه دستگاه قضا در شهرستان کوه‌چنار و همه متولیان قضایی در انجام مسئولیت خطیر پاسداری از قانون اساسی و تحقق عدالت به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی خصوصاً در گام دوم انقلاب همواره موفق و سربلند باشد و مجموعه سپاه و بسیج نیز در این عرصه کاملا دوشادوش دستگاه قضا خواهد بود.

قاضی حمید تقی‌زاده رئیس دادگستری کوه‌چنار نیز با تشکر از فرمانده سپاه و پاسداران این شهرستان، اظهار داشت: بسیج و سپاه به عنوان ضابط خاص قوّه قضائیه، نزدیکترین مجموعه به دستگاه قضایی محسوب می‌شوند.
وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و آمار جرائم در شهرستان کوه‌چنار از تلاش‌های سپاه و بسیج در کاهش این جرائم و همکاری با دستگاه قضا قدرانی کرد.


قاضی تقی‌زاده تصریح کرد: مجموعه قضایی در برخورد با مفاسد در حوزه‌های مختلف هیچ گونه مماشاتی ندارد و ما نیز در شهرستان کوه‌چنار با جدیت و قاطعانه با مفسدین برخورد می‌کنیم.