پیرو هماهنگی انجام شده در جلسه ای که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نودان و حجت الاسلام آزاده مسئول دفتر نماینده مردم شریف شهرستانهای کازرون و کوه چنار در دفتر مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان فارس پیرامون همکاری و همیاری این سازمان با شهرداری نودان تشکیل شد. خیاط شهردار نودان در […]

پیرو هماهنگی انجام شده در جلسه ای که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نودان و حجت الاسلام آزاده مسئول دفتر نماینده مردم شریف شهرستانهای کازرون و کوه چنار در دفتر مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان فارس پیرامون همکاری و همیاری این سازمان با شهرداری نودان تشکیل شد.

خیاط شهردار نودان در گفتگو با پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ ضمن تقدیر از  زحمات و مدیریت شایسته مهندس میرزایی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای فارس به معرفی شهر نودان و وضعیت آن و پتانسیلهای موجود  اشاره و از مدیر عامل سازمان تقاضای همکاری در راستای ایجاد  طرحهای درآمدزا که موجب درآمد پایدار شهرداری گردد و همچنین طرحهای گردشگری و مجتمع رفاهی – گردشگری و همکاری در سرمایه گزاری با بخش خصوصی و شهرداری نودان  نسبت به طرحهای اشتغالزا که موجب خدمات دهی به مردم و مسافرین میشود ، نمود.

اعضای شورای اسلامی شهر نودان  ( نورالدین دهداری ، فریدون سیاوشی ، حمید رضا افراسیابی ، محمود غفاری ، لیلا افراسیابی ) نیز هر کدام نظرات و پیشنهادات خود را در راستای همکاری سازمان با شهرداری نودان بیان کردند .

مهندس میرزایی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریها ضمن تقریر از هماهنگی تشکیل این جلسه و تمجید از پیگیریهای شهرداری نودان ، گزارشی از فعالیت سازمان در خصوص اقدامات انجام شده و همچنین در خصوص چشم انداز روشن سازمان  توضیحاتی بیان نمودند .

میرزایی آمادگی این سازمان را در راستای سرمایه گزاری بصورت مشارکتی با شهرداری نودان و معرفی بخش خصوصی جهت طرحهای گردشگری ، اشتغالزا با توجه به ظرفیتها و پتانسیلهای شهر نودان اعلام نمودند .

دکتر کرمی عضو هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداریهای استان فارس نیز ضمن تقدیر از پیگیری و همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر نودان در خصوص نحوه سرمایه گزاری و همیاری و مشارکت سازمان از منظر حقوقی مطالبی بیان و از همکاری با شهرداری نودان استقبال کردند . 

خیاط از مدیر عامل و تیم کارشناسی سازمان همیاری شهرداریهای فارس جهت عزیمت و بازدید از نقاط مختلف شهر نودان و ظرفیتها و پتانسیلهای این شهر دعوت بعمل آوردند و مدیر عامل سازمان قول مساعد دادند در اسرع وقت از شهر نودان بازدید و طی یک جلسه کارشناسی ظرفیتها و پتانسیلهای این شهر ارزیابی و اقدامات لازم صورت گیرد .