خیاط شهردار نودان در مصاحبه با پایگاه خبری نودان آنلاین گفت : بر اساس مصوبه جلسه شورای اداری فرهنگی فرمانداری شهرستان کوه چنار در مورخه ۳۱ اردیبهشت نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در روز عید سعید فطر در شهرستان کوه چنار با رعایت پروتکل بهداشتی و رعایت دستورالعمل شورای پیشگیری از ویروس […]

خیاط شهردار نودان در مصاحبه با پایگاه خبری نودان آنلاین گفت : بر اساس مصوبه جلسه شورای اداری فرهنگی فرمانداری شهرستان کوه چنار در مورخه ۳۱ اردیبهشت نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در روز عید سعید فطر در شهرستان کوه چنار با رعایت پروتکل بهداشتی و رعایت دستورالعمل شورای پیشگیری از ویروس کرونا برگزار میگردد.

شهردار نودان ضمن عرض تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات روزه داران و نمازگزاران ، اظهار داشت : نماز عید سعید فطر در شهر نودان در حیاط حسینیه کوثر شهر نودان با رعایت فاصله اجتماعی حداقل یک متر و استفاده از ماسک و دستکش بصورت جماعت برگزار میگردد.

خیاط از شهروندان نودان در خواست نمود به منظور حفظ رعایت مسائل بهداشتی و سلامت نماز گزاران زیر انداز و مهر نماز شخصی از منزل همراه خود به حسینیه کوثر بیاورند.

شهردار نودان اعلام کرد بر اساس یکی از مصوبات این جلسه ، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) صندوقی در محل برگزاری نماز مستقر و نسبت به جمع آوری فطریه مردم اقدام می نماید ، کمیته امداد مبلغ دیگری به این صندوق اضافه و به نیازمندان و افراد مستحق شهر نودان خواهد داد.

شهروندان و خیرین میتوانند جهت برگزاری نماز عید فطر هرکدام یک عدد رو فَرشی برای نماز گزاران در هر سال به هیئت امنا حسینیه کوثر شهر نودان اهدا نمایند ، کسانیکه که تمایل به اهدا رو فرشی دارند با برادر کربلایی جلال گودرزی هماهنگ فرمایند.