به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ فرمانده سپاه ڪوه‌چنار از آغاز مرحله دوم رزمایش ڪمڪ مومنانه با مشارڪت خیّرین و سپاه فجر استان فارس، همزمان با میلاد ڪریم اهل بیت (ع) امروز شنبه در این شهرستان خبر داد. سرهنگ پاسدار علی امیری گفت: در این مرحله از رزمایش بسته‌های معیشتی به ارزش هر ڪدام […]

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ فرمانده سپاه ڪوه‌چنار از آغاز مرحله دوم رزمایش ڪمڪ مومنانه با مشارڪت خیّرین و سپاه فجر استان فارس، همزمان با میلاد ڪریم اهل بیت (ع) امروز شنبه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی امیری گفت: در این مرحله از رزمایش بسته‌های معیشتی به ارزش هر ڪدام ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تهیه و توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: این رزمایش در پی تاڪید مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای با هدف ڪمڪ به اقشار ڪم‌درآمد و آسیب‌دیده از بیماری ڪرونا برگزار می‌شود.

لازم به ذڪر است در مرحله اول رزمایش ڪمڪ مومنانه با همّت سپاه فجر استان فارس، خیرین و به ویژه مهندس غلامحسین نوذری وزیر اسبق جمهوری اسلامی، تعداد هزار و ۴۵۰ بسته هر ڪدام به ارزش ریالی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در میان اقشار ڪم‌درآمد و آسیب‌دیده از بیماری ڪرونا شهرستان ڪوه‌چنار توزیع شد.